Ofte stillede spørgsmål og svar
Følgende spørgsmål går igen:
Login og adgang til mine købte produkter
- Hvornår modtager jeg min kode via email?
Oftest tager det kun nogle sekunder, før du modtager din adgangskode til DirekteAdgang.dk via email.
- Jeg har ikke modtaget nogen adgangskode
Se efter en email fra DirekteAdgang.dk i din spam-mappe, da mailen kan være havnet der.
- Jeg har mistet min adgangskode. Kan I sende den til mig igen?
Naturligvis. Du kan få genudsendt din adgangskode her.
- Hvorfor kan jeg ikke logge ind med min emailadresse og adgangskode?
Dette skyldes sandsynligvis, at din browser er indstillet til ikke at acceptere cookies. Du kan ordne dette ved at sætte browseren til igen at acceptere cookies eller alternativt benytte dig af en anden browser, som f.eks. Firefox, Opera, Safari eller Google Chrome. Vi opfordrer dig også til at prøve at logge ind fra en anden computer, for at se, om det er opsætningen på den computer du sidder ved der kan være roden til login-problemerne.
Betaling
- Hvorfor står der PAYPAL*BITNOCOM på mit kontoudtog fra banken?
Du har købt en vare gennem DirekteAdgang.dk. For at få adgang til den vare du har købt, skal du logge ind her. Hvis du ikke har din adgangskode længere, kan du få den tilsendt fra samme sted.
- Får jeg en faktura på mit køb?
Ja. Når du er logget ind er der et link i toppen af siden til dine fakturaer.
Kontakt
- Kan jeg sende en email til jer?
Nederst på denne side finder du en kontaktformular, som du kan bruge til at sende en meil direkte til kundeservice.
- Kan jeg ringe til jer?
Hvis du har spørgsmål vedr. din bestilling eller andre spørgsmål omkring DirekteAdgang.dk, kan du ringe på tlf. 28 59 30 31. Du er også meget velkommen til at sende en email til os via kontaktformularen på denne side. Emails besvares så hurtigt som muligt.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt kundeservice her.
Fandt du ikke et svar på dit spørgsmål eller har du yderligere brug for hjælp?
Kontakt kundeservice.